Atspindys iš vidaus – „We Save Lives“ kampanija

Žmonės linksmindamiesi, dažnai nesusimąsto apie priimamų sprendimų poveikį. Lietuvoje, dėl neblaivių vairuotojų kaltės kasmet įvyksta apie 400 avarijų. Kiekviena pasaulio valstybė susiduria su šia problema, kai vairuotojai aukodami savo ir kitų žmonių saugumą renkasi patogumą.

Nevyriausybinė organizacijos Mes gelbstim gyvybes („We Save Lives„) įkūrėjas Candy Lightner nusprendė sukurti socialinį eksperimentą – atspindys iš vidaus (Reflections From Inside) ir atkreipti barų lankytojų dėmesį į vairavimo išgėrus pasekmes.

Vieno iš populiarų Los Andželo barų vyrų tualete, už veidrodžio buvo įrengtas interaktyvus ekranas – atspindys iš vidaus. Žmogui priėjus prie veidrodžio su juo pasisveikina kalėjime sėdintis Kris Caudilla, šis žmogus yra nuteistas 15 metų už vairavimą išgėrus. Kris paklausia žmogaus ar jis gerai leidžia laiką ir papasakoja apie savo išgyvenimą – kaip jis važiuodamas girtas iš baro partrenkė pareigūną, kuris žuvo vietoje. Kris pasakoja, jog apie šį žmogų ir jo šeimą galvoja kiekvieną dieną ir prašo sutikto žmogaus nekartoti jo klaidos.

Socialinis eksperimentas susilaukė daug žiniasklaidos dėmesio ir net 660 980 peržiūrų Youtube.

Iniciatoriai tikisi jog ši emociškai stipri, žmogaus kuris atlieka bausmę, žinutė privers susimąstyti kiekvieną baro lankytoją ir kiekvieną, kuris pamato šią socialinę reklamą.

Kūrybos agentūra: Y&R Miami

Kamilė ButkevičiūtėAtspindys iš vidaus – „We Save Lives“ kampanija

Parašykite komentarą

Panašūs straipsniai