Pareiga padėti – „War Child“ kampanija

Ko gero kiekvienas iš mūsų yra bent kartą žaidęs žaidimą „Call of duty“. Nevyriausybinė organizacija „War Child UK“ pasinaudojo šio žaidimo populiarumu labai svarbiai žinutei perteikti.

Socialinė reklama pristato video žaidimo „Pareiga rūpintis“ (Duty of care) scenarijų. Jūs kaip žaidėjas pasirenkate regioną, kuriame žaisite ir herojų, kuriuo tampa mažoji Nima. Žaidimas prasideda, kai Nima piešia savo kambaryje, ir metu ji išgirsta šūvius. Žaidimo metu Nima patiria daug psichologinių traumų ir bando išgyventi.

Ši reklama bando atkreipti dėmesį į problemą – jog net 50% nukentėjusių nuo karo yra vaikai, nors tik 3% humanitarinės paramos lėšų yra skiriama jų apsaugai. „War Child UK“ kviečia visus pasirašyti peticiją, kuri atkreiptų pasaulio lyderių dėmesį į šią problemą. Peticija bus įteikta už kelių mėnesių vykstančio Jungtinių Tautų humanitarinės konferencijos metu (angl. UN World Humanitarian Summit).

Šiuo metu peticija jau surinkusi  18 929 parašus (iš planuojamų 25 000), pasirašyti peticiją galite čia.

Screen Shot 2016-05-02 at 11.17.58

Kūrybinė komanda: Heydon Prowse iš BBC3’s The Revolution Will Be Televised
Kūrybos direktoriai: Guy Davidson ir Daniel Clarke iš Londono agentūros TOAD
Direktorius: Daniel Luchessi
Post-produkcija: H&O ir OgilvyOne.

Kamilė ButkevičiūtėPareiga padėti – „War Child“ kampanija

Išsakyti savo nuomonę

Panašūs straipsniai